Reparatie aanvraag

RMA-voorwaarden:

Algemeen

Voor het retour sturen van apparatuur dient een RMA-formulier per e-mail (td@portadial.nl) of per RMA-formulier aangevraagd te worden. Betreft het een reparatie of creditatie, geeft u dan duidelijk uw dealernummer, de klachtomschrijving, het betreffende artikel en het eventuele serienummer. Zodra uw aanvraag verwerkt is, ontvangt u een RMA-formulier. Wij verzoeken u het RMA-nummer duidelijk te vermelden op het begeleidend schrijven of op de buitenkant van de verpakking. Apparaten zonder RMA-nummer worden niet in behandeling genomen.

Graag verzoeken wij de monteur vanaf locatie telefonisch contact op te laten nemen met onze supportafdeling, om indien mogelijk het probleem telefonisch op te lossen. (0486 47 88 99).

Buiten de garantie

Voor producten die retour worden gestuurd ter reparatie buiten de 2 jaar garantietermijn worden standaard onderzoekskosten van € 45,- en de verzendkosten van € 13,60 in rekening gebracht.

Er volgt altijd een prijsopgave alvorens tot reparatie wordt overgegaan.

Binnen de garantie

Voor producten die retour worden gestuurd ter reparatie binnen de 2 jaar garantietermijn worden geen kosten in rekening gebracht mits er een defect wordt gevonden.

Wordt er geen defect gevonden, bijvoorbeeld dat de klacht is ontstaan door verkeerd gebruik of verkeerde installatie, dan worden de standaard onderzoekskosten van € 45,- en de verzendkosten van € 13,60 in rekening gebracht. Er volgt altijd een prijsopgave alvorens tot retour sturen wordt overgegaan. Indien er binnen 6 maanden geen akkoord volgt dan wordt het product eigendom van PortaDial.

Creditatie

Indien u producten retour wilt zenden ter creditering dan dient hiervoor ook een RMA-nummer aangevraagd te worden.

Voor artikelen die ouder zijn dan 60 dagen na ontvangstdatum kunnen wij geen creditnota aanmaken. Wij zullen voor elk teruggenomen product een restocking-fee van € 32,50 in mindering brengen op de creditnota. U dient ervoor te zorgen dat de producten onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van alle accessoires.

Indien hier niet aan wordt voldaan, zien wij ons genoodzaakt de resulterende (reparatie)kosten in mindering te brengen op de creditnota of de retournering in het geheel niet in behandeling te nemen.

Speciaal bestelde artikelen of maatwerkproducten kunnen wij niet retour nemen.

Onze producten

  • Categorieën

  • Wis filter